Ο Μητροπολίτης Μάνης στην τελετή ορκωμοσίας στο ΚΕΕΜ Σπάρτης
-
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετέβη στό Κέντρο Ἐκπαίδευσης
Νεοσυλλέκτων Σπάρτης (ΚΕΕΜ) κατόπιν κανονικῆς ἀδείας καί εὐλογίας τοῦ
ἐπιχωρίου...

