12 Νοεμβρίου, 2015

Είπε Γέρων...




Κάποια κυρία που εξομολογούνταν  για πρώτη φορά σ’ αυτόν, του είπε στο τέλος:
- Εγώ, πάτερ μου, θα προτιμούσα να εξομολογούμαι σε κάποιον Πνευματικό που είναι γέρος και τυφλός…
Και ο Γέροντας με ετοιμότητα:

- Αν ήταν και κουφός, ακόμη καλύτερα!

________

-          Πως θα βελτιωθούμε, Γέροντα; Όλο στα ίδια και στα ίδια μένουμε.
-          Παιδί μου, πολλή προσευχή και θα δεις τη βελτίωση. Πώς να το κάνουμε; Δεν υπάρχει κανένα μαγικό ραβδί να το χτυπήσουμε και να έλθει αυτόματα η χριστιανική προκοπή.

    ________

-          Ποιος νηστεύει καλύτερα , πάτερ, σε περίοδο νηστείας, αυτός που τρώει δυο πιάτα ανάλαδη φασουλάδα, χαλβά κ.λπ. ή αυτός που τρώει ένα αυγό σφικτό;
-          O πρώτος! Ο δεύτερος κάνει απλώς δίαιτα.

   ________

-          Ανησυχώ πολύ για τα παιδιά μου, μήπως πάθουν τίποτε, μήπως τους συμβεί κάτι κακό. Βάζω χίλια-δυο με το μυαλό μου.
          Η απάντηση του Γέροντα ήρθε ταχύτατα, σε έντονο ύφος και συγχρόνως συγκλονιστική:
-          Και ποιος σου είπε ότι τα παιδιά είναι δικά σου; Του Θεού είναι! Προβατάκια Του είναι και σε έχει βάλει να τα φυλάς.

    _________

«Πολλοί γράφουν καπνίζοντας και καπνίζουν γράφοντας και γράφουν ό,τι τους καπνίσει»...

Γέρων Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος